.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موسسه مهر نیازمند ارتقاء در حوزه نرم افزار
موسسه مهر نیازمند ارتقاء در حوزه نرم افزار

مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری مهر گفت : در حوزه فن آوری اطلاعات زیر ساخت های خوبی در موسسه ایجاد شده است اما در حوزه نرم افزار نیازمند ارتقاء هستیم .

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛ دکتر نتاج پس از بازدید مرکز ICT موسسه ضمن بیان مطلب فوق ، افزود : توسعه برداری از زیر ساخت های ایجاد شده در موسسه یک ضرورت است که کلیه کارکنان در سراسر کشور باید با تقویت دانش خود در حوزه فن آوری اطلاعات از ظرفیت هایی که در این حوزه ایجاد شده حداکثر استفاده را ببرند .

وی توسعه بانکداری الکترونیکی را یکی از نیازهای ضروری نظام بانکی کشور در آینده دانست و گفت : به دلیل گستردگی جغرافیایی کشور و سطح دانش فن آوری اطلاعات مردم ایران تحقق بانکداری الکترونیکی به طور فراگیر و کامل تا 10 سال آینده امکان پذیر نیست .

وی در پایان تصریح کرد : کماکان هم بانکداری الکترونیک و هم بانکداری با حضور فیزیکی مشتریان مورد نیاز موسسات پولی و بانکی کشور می باشد به ویژه موسسه مالی و اعتباری مهر که با مشتریان میلیونی باید انتظارات مشتریان محترم را رو در رو برآورده سازد بنابراین ممکن است ضمن توسعه بانکداری الکترونیک ، توسعه شعب را هم شاهد باشیم .

گفتنی است ؛ دکتر صالح رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری مهر و دکتر نتاج روز گذشته از مرکز ICT موسسه بازدید و با آخرین دستاوردها و خدمات و تکنولوژی های به کار گرفته شده دراین مرکز آشنا شدند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.